Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Terima kasih kerana sudi menjadi rakan seperjuanganku

iklan

kelab bloggr

Monday, May 2, 2011

Selamat hari pekerja dan Pesta Buku 2011,



Assalamualaiikum buat kawan2 semua. Selamat hari Pekerja! em, banner yang cantik tu mummy ambil dari sini  . Tentu ramai yang gumbira sebab hari ni dpt cuti free. Alhamdulillah, boleh la bersama-sama keluarga sepanjang 3 hari . Anak2 yg sedang membesar sangat perlukan perhatian dari kita. Bagi cikgu-cikgi  dapat lah mereka berehat dari mengasuh anak hari ini dan kita ambil alih dengan berperanan sebagai ibubapa yg bertanggungjawab. Ceewwahh.. tazkirah kejap. Terima kasih juga kepada majikan yang memberikan cuti hari ini. Kepada yang perlu bekerja..pastikan kita mendapat bayaran yang sewajarnya.. Hari semalam hari terakhir pesta buku di PWTC. Sambutannya tak usah cakapla. Meskipun mummy x pergi tapi dpt mummy bayangkan sesaknya PWTC. Hari Sabtu , anak bujang mummy yang 2 org tu pergi dari pagi sampai malam, kata mereka tak syok sebab nak jalan pun tak boleh. Mujurlah mummy dah bawa mereka awal2. Waktu hari bekerja tak la sesak sangat. Bolehla santai2 sambil pilih2 buku. Kira banyak jugalah peruntukan yang keluar. Maklumlah bila dah sampai tempat mcm ni..boleh juling mata tengok buku. Sempat juga mummy jumpa Ain maisarah. Novel Ain jadi pilihan remaja terutama perempuan. Walaupun tak ada anak perempuan mummy baca juga sebab anak murid kat sekolah tu ramai yang minat Ain. Jadi sedikit sebanyak mummy perlu tahu jln ceritanya, apa kisahnya..bagus ke tidak...setakat ni belum boleh disimpulkan lagi kecuali dari aspek bahasa. Penggunaan Bahasa Melayu tinggi menjadi keutamaan bagi bahan penulisan keluaran PTS. Semalam mummy sempat ke Janda Baik bersama family. Kali pertama datang, tak sangka tempatnya menarik..sejuk dan nyaman macam di cameron highland juga. Insyaallah esok akan mummy post kan n3 di Janda Baik dan wajah2 Nurqaseh Airis Fiqriyah yang diserang campak, gambar2 di pesta buku dan macam-macam lagi... Doa mummy agar semua kawan2 sentiasa dibawah lindungannya..Aminn

No comments: