Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Terima kasih kerana sudi menjadi rakan seperjuanganku

iklan

kelab bloggr

Sunday, October 30, 2011

Sedar tak Sedar, umur Qaseh dah pun masuk setahun..






Erm...cepat sungguh masa berlalu. Dalam  kesibukan  mengejar tugasan dan tanggungjawab tak sedar akan putaran waktu yng datang dan berlalu.. Si kecil yng cumel ini dah pun menjangkau usia 1 tahun 1bulan 14 hari..
Sempat juga kami sekeluarga outing untuk menyambut ulangtahun kelahirannya di rumah rakan karib Mak Ra.
huuuuuaaaa.....(luasnya dik!)

"bila la nak bergerak ni..dah lapar perutku.."

"eh, hari ni besday saya..kenapa pulak ramai yg enterframe?"

Puteri mummy...

"haa..barulah selesa mataku ini"

aumm..sayaaaaaanngggg mummy!

eh..mana kasut saya?
burrrp...dah kenyang.ngntuk la pulak..



tolong habiskan ya..

simple je..
nak letupkan ni..jgn terkejut ya.

siapa punya besday ni..mcm semua nak tiup je?

apasal la tangan abah ni besar sangat?
Kredit kepada auntie ita..makasih ya auntie..bagi pinjam lokasi sekejap.
haa..nak tau kat mana ni? inilah rumah NUR KASIH THe MoviE..

bersama tuan rumah..terima kasih ya makcik..dah lama nak singgah, tp segan..

itulah perjalanan 16 september 2011...sempena hari jadi Nurqaseh Airis Fiqriyah bt Abdullah Khairi.


Banyak lagi nk kongsi..jd..jgn lupa komen ya...!


No comments: