Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Terima kasih kerana sudi menjadi rakan seperjuanganku

iklan

kelab bloggr

Saturday, November 6, 2010

Alhamdulillah..stok untuk Qaseh..!


stok permulaan..
Haa..ni lah stok yg telah aku perolehi utk Qaseh. Mulanya..x de la serius sngt nk BF. Tetapi..hatiku tertumpah

Darlingku
satu perasaan kesian teramat sgt kat darlingku yg terpaksa bgn tgh2 mlm bncuh susu untuk abg Qaseh yg montel 2 org ni..
My twins.Aman & Filhad

Kalau tambah Qaseh lg sorang, x bgn pg la jwbnya. Maka aku pun kumpul2 la duit..bkn apa, pengalaman yg lepas2.. nk perah susu pakai tgn jwbnya dptla 1/2 auns, mana cukup..kebetulan pula..FM ada buka cawangan di Puchong. habis pntng..terus pergi. Nk cari pam yang OK..maksudnya, tak sakit..x bising..dan sesuai dgn budget..maka dapatlah Madela Swing dgn hrga offer..TQVM FM..

madela swing.

Dan sekarang ni..kalau nk tingglkn Qaseh pun dah boleh dah..tp nk gi mana? skrg tgh cuti lg kan..hehehe..So, lps ni nk gi mana2..aku kenalah gendong beg ni dan ambil gmbr bnyk2.Sbb ada 12 borang contest yg boleh aku fill up. manalah tau..ada rezeki nk menang complete set Madela BF pump yg brnilai ribuan ringgit..(seribu pun dh kira ribuan kan?). Tapi sbnrnya tiada yg lebih pnting selain drp mnyusukn Qaseh scra exlusive..smoga Nurqaseh Airis Fiqriyah mmbsar dgn sihat,bijak dan dijauhi sgala ancman bakteria jht!
hehe..wayang je ni..satu bg pun dh cukup!

7 comments:

Momma Mia said...

huhu masih berpantang.. syabas sbb memilih utk BF
Caiyok2!!!

senandung hatiku said...

T.Q Momma..semangat jitu ni. BF secara ekslusif. blom bg Qaseh minum air sejuk pun. Nampaknya berjaya, susu sentiasa bertambah.

Lelord said...

comelnya twin

Rafidah Bakri said...

sy nak ngurat yg twin tu :)

::Miss Pikon:: said...

suka tgk twin. comey!

che fara a.k.a fanadz said...

comelnya twins akak! :)
nak anak comel cam gini jugak.hee. :P

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

go BF!
satu keputusan yg tepat!
gud luck yaaa