Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Terima kasih kerana sudi menjadi rakan seperjuanganku

iklan

kelab bloggr

Monday, November 8, 2010

Pagi Isnin yang tenang!

Tenang sungguh pagi ni. Along & angah masih disekolah.tu yang rasa sunyi sikit. Budak kembar ni kalau abang2nya tak ada..cam ni la diorg, tergolek je..


tengah menonton ceria
Qaseh pulak, kalau dh knyg, mcm ni la dia..ni blum mndi lg, kalau dh mndi lagi la lena,,


lenanya dia..

 Em..menu bfast pg ni ...wholegrain fibremeal. Mula  mkn roti ni masa pregnant kmbr..smpai ari ni.., dh x pndai mkn roti biasa. Bagus utk diet karbo..dn bg yg mgidap kncing manis..
nk lg sedap..tmbhla aksesori skit..tuna mayo, salad & cili..
sndwich tuna..em, sodapnyooo..!
Ha..ni pulak supliment tmbhn yg bgus juga. Bio protien (protien soya & dadih susu) , saya daptkan diCosway.
Sejak ambil soya ni..x de lg masalah kurang susu. Terlebih2 ada..tu yg kenyang anak dara tu, sampai tidur lena..tapi kalau ada yg x thn baunya..x pyh ambil la ye.Macam dedak ayam pun ada..hehehe. Kalau anak minum isomil..haa, mcm tu la rasanya.
Apapun yang penting, makanan sihat dan seimbang. Baik untuk saya dan untuk simanja juga. Em..dah tiba waktu memasak...stop dulu.!

4 comments:

Sabihah said...

salam kenal ^_^

wah...lenanya qaseh n kembar tu tido..sy pun ada amik supplement untuk susu and diri sendiri..

i love and enjoy BF moments... ^_^

LeeAneem said...

salam bloggers....seronok ye ade anak kembar...bg tip bleh...

senandung hatiku said...

Salam utk Aneem jg..boleh2, nanti email saya..hehehe.

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ooo ini pon ok ye? sy tak pernah cuba..cam dedak ayam? wakakakak kelakar la u ni..:-)