Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Terima kasih kerana sudi menjadi rakan seperjuanganku

iklan

kelab bloggr

Tuesday, December 28, 2010

Hadiah Penutup 2010!





Saje je nak bagi hadiah..Mummy nak cari kawan blogger yang ke 150.....dan yang ke 200 menjelang mlm thn baru siapa la agaknya yg brtuah ya ! hadiah berupa topup bernilai RM 10...cpt2!


Nampaknya ramai yg kecewa..jadi kita buat cabutan lah. Bila cukup 200 org blogger mummy akan pilih secara random.Jadi semua org ada peluang tuk dapatkan hadiah. jadi Folo, jgn x folo!




(nantikan siapa yg bertuah)!

7 comments:

Nor ' Atikah bt NorBaki said...

ala mammy... kalo c tu ika kena hold dlu la follow kan... huhuh

[senandunghatiku] said...

hehehe..lbih baik jgn..mn tau kot2 ada hadiah mengejut!

MIMIE AIZA said...

alaaa.. baru je follow.. rugi. terlepas hadiah...

Mohd Shafiq Izwan B Abdullah said...

x bitau awl2 follower ke 150 dpt topup. gitu. HAHAHA.

[senandunghatiku] said...

tak pe lp, ni ada GA baru..join, jgn x join...

teyqahd said...

ala follower yg ke 111 tade ke ?
hek3 , gurau je kak ;DD

salam perkenalan :D

Ask said...

Salam..
Ank Mak dtg n follow.. Jom tgk ank mak plak.. hehe jgn lupa undi tau.. n follow klu sudi.. kamu kn baik hati hehe =)

http://renunganask.blogspot.com

btw.. mummy!! follower ke 117 takda hadiah ka?? hehe =)