Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Terima kasih kerana sudi menjadi rakan seperjuanganku

iklan

kelab bloggr

Saturday, December 11, 2010

Majlis cukur jambul Nurqaseh Airis Fiqriyah


Salam pagi Sabtu..cuaca mendung berlanjutan lagi.Nampaknya kain baju yang penuh sebakul tu kenalah hantar ke dobi lg hari ni. Kalau tak alamatnya berkulat pulak..sambil2 tu mummy sempat tengok gambar2 majlis cukur jambul Nurqaseh. Nur ni sepanjang majlis dia asyik tido je, masa berendoi tu lagi lah lenanya dia. Majlis ni ada dua sesi. Satu sesi tu kira mcm surprise jg la..dibuat pd 26hb sebelah petang. yang ni x dijangka2. Kumpulan marhaban ustazah Hjh Midah, pd asalnya dijemput pagi sabtu..tetapi jadual mereka penuh. Jadi mereka dtg juga pd hari jumaat tu. Sesi kedua, sebelah pagi ni sabtu. Yang ni kumpulan marhaban pakcik2 dikg RTP. X ramai tapi sangat asyik mendengarnya. Nurqaseh, masih lena diatas enjut2nya..meh la tengok..

kump. Marhaban Ustazah hamidah..petang jumaat..

Nurqaseh lena didodoi..(berendoi)

pun lena juga..
tenang wajahnya..
Puteri kepada 5 hero..



kump. marhaban atuk2..

penawar hatiku..

inilah bodyguard kami..

bersama nenda dan jg Mak Ra..pengasuh berijazah..hahaha..

bersama Mak Teh Amni..(pengantin baru)

Nur bersama nenek, Tok ma, aki ,  mak teh & mummy (dr kanan)
Nur bersama Mak teh & Mak ra..












2 comments:

Tie Tinie said...

wow cantik nya aku... hahahhahaha

mama hidayahamin said...

comelnya....