Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Terima kasih kerana sudi menjadi rakan seperjuanganku

iklan

kelab bloggr

Friday, December 31, 2010

Jalan2 Hujung Minggu..

Ingatkan nk duduk rumah je hr ni, tp ank2 nak keluar juga. Nak tgok Upin & Ipin katanya. Hai.., jwbnya letih la melayan hari ni. Mujurlah SACC tu x panas dan didepan stage ada disediakan kerusi. dapatlah mama dan Qaseh duduk sementara abang2nya ke sana sini. Jomlah tengok gambar!

em..bila nak mula ni...

sempat lagi BF..yg penting Qaseh kenyang..burppp!

ha..dah dapat dah..

gebunya kucing ni..dah sama bsr ngan Qaseh..

tegokla bulu dia..

Ini kucing juara ni..Menang pertandingan yg dianjurkan di SACC

lena..& besar..hampir . Berat dr Qaseh lagi..
Kena buli nagn irma hasmi..

ish..nak naik stage juga..

kaw2  kena buli..tapi tak pe, dpt t'shirt sehelai..

Layan anak punya pasal..sanggup beratur pnjg..

em..friendly juga lah..

ni..upin & ipin versi mummy!

4 comments:

nub said...

waahh!! comey.

hehhe

[senandunghatiku] said...

tq..tq.., anak makk...!

sekamar rindu said...

salam..

sangat comelnya kucing tu...

selamat tahun baru..2011..

follow ur blog **120

nelly said...

Selamat bercuti . .
hehehehe